Sieć hurtowni MAKRO Polska dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2040 roku. W swoim pierwszym raporcie ESG za rok finansowy 2022/2023 firma prezentuje liczne działania na rzecz minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko.
Sieć hurtowni MAKRO Polska dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2040 roku. W swoim pierwszym raporcie ESG za rok finansowy 2022/2023 firma prezentuje liczne działania na rzecz minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko.
Makro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania produktów. Aplikacja jest dostępna w 14 krajach, a od początku kwietnia mogą z niej korzystać także klienci MAKRO w Polsce.
Sieć hurtowni MAKRO Polska umożliwia klientom wdrożenie cyfrowych rozwiązań w restauracjach. Oferuje dostęp do DISH – nowoczesnej platformy, dzięki której można skorzystać z narzędzi takich jak: strona internetowa, możliwość rezerwacji online czy dowozów.
W jubileuszowym roku sieć hurtowni opublikowała pierwszy Raport Niefinansowy Zrównoważonego Rozwoju za rok finansowy 2022/2023. Został on przygotowany w oparciu o najnowsze globalne wytyczne Global Reporting Initiative. Publikacja zawiera szczegółowe informacje na temat środowiskowych, zarządczych i społecznych działań firmy.
Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz pierwszy otrzymała prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace przyznawane przez redakcję portalu Marka Pracodawców. Nagroda ta jest potwierdzeniem nowoczesnego podejścia do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
W tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023” – przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – doceniona została maksymalna liczba 5 projektów ESG MAKRO Polska. Premiera publikacji odbyła się 16 kwietnia 2024 roku.
Właściciel sklepu ODIDO w miejscowości Grodzisko Górne w województwie podkarpackim opowiada o tym, jak przebiega współpraca z siecią ODIDO oraz jakie rezultaty widzi po dołączeniu do marki.