Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

28 sierpnia 2018

Obrane i gotowe do dalszej obróbki warzywa w ofercie MAKRO

W sieci hurtowni MAKRO Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej.  Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.

więcej
13 sierpnia 2018

"Triki szefa kuchni" - przepis na labraksa ze słodką nutą (wideo)

Filet z labraksa ze skórą smażony na maśle, podany na sałatce ze słodką pulpą mango, chrupiącym fenkułem i sałatą frisee... Brzmi smacznie? Jak przygotować takie danie, pokazuje w kolejnym odcinku "Trików szefa kuchni" Wojciech Harapkiewicz - szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.

więcej
27 lipca 2018

Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.

więcej

Informacja przeznaczona dla osób pełnoletnich. Czy masz ukończone 18 lat?

Tak, wchodzę

24 lipca 2018

Wino – nowy trunek narodowy Polaków? Raport „Polacy w świecie wina 2018” sieci hurtowni MAKRO Polska

62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu – wynika z raportu „Polacy w świecie wina” przygotowanego przez MAKRO Polska.

więcej
23 lipca 2018

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki (wideo)

Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.

więcej