Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

11 kwietnia 2018

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. ...

więcej
4 kwietnia 2018

Znamy zwycięzców pierwszej edycji Wyzwania MAKRO Chefa

Poznaliśmy zwycięzców pierwszej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Zdaniem jury najlepsze okazały się prace ze szkół w Żychlinie, Kluczborku oraz Wejherowie. Nagrody publiczności zdobyły natomiast zespoły z Bochni, Kluczborka i Nakła Śląskiego. W kwietniu rozpoczyna się druga edycja konkursu.

więcej
27 marca 2018

Jak rozpoznać wołowinę dobrej jakości i ją przygotować? (wideo)

Statystyczny Polak spożywa ok. 2 kg wołowiny rocznie. To bardzo mało. Dla porównania mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Argentyny czy Brazylii zjadają przez rok średnio po kilkadziesiąt kilogramów tego mięsa. W sporym stopniu wynika to z tego, że pomimo dużej dostępności wołowiny w Polsce nie zawsze jest ona dobrej jakości.

więcej
23 marca 2018

MAKRO Polska kontynuuje działania pro-ekologiczne

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi działania mające na celu m.in. redukcję emisji CO2, zużytej energii elektrycznej oraz ilości odpadów – w 2017 roku recyklingowi poddano ponad  8 tys. ton materiałów.

więcej