Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
28 maja 2018, 10:09

Re-otwarcie hali MAKRO w Opolu

Re-otwarcie hali MAKRO w Opolu

Hala MAKRO w Opolu została poddana przebudowie w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. Obiekt zyskał m.in. unowocześniony układ stoisk, większą przestrzeń ekspozycyjną oraz nowe rozwiązania technologiczne. 22 maja odbyło się uroczyste re-otwarcie z atrakcjami dla klientów.

 

Sześciomiesięczna przebudowa hali MAKRO w Opolu miała na celu dostosowanie obiektu do potrzeb lokalnego rynku i zapewnienie najwyższej jakości usług. „Nowa hala w pełni prezentuje możliwości sieci hurtowni MAKRO Polska jako najlepszego dostawcy dla handlu i gastronomii” – mówi Henryk Michaluk, kierownik hali w Opolu.

 

Remodeling obejmował reorganizację układu stoisk oraz zmianę wizualizacji. Zwiększono powierzchnię sprzedaży i przestrzeń ekspozycyjną oraz wyeksponowano towary w bardziej nowoczesny i atrakcyjny dla odbiorców sposób. Powiększono stoiska z mrożonkami oraz z rybami, które wzbogacono także o nowe gatunki. Zamknięte sektory chłodzone na stoiskach mięso i nabiał pozwolą zaoszczędzić energię elektryczną.  Dodatkowo strefa chłodnicza została całkowicie zmodernizowana, a nowoczesna instalacja chłodnicza wypełniona jest przyjaznym dla środowiska dwutlenkiem węgla. Poszerzeniu uległa oferta owoców i warzyw, zmiany wprowadzono także na dziale przemysłowym i w sektorach sezonowych – na klientów czeka m.in. większy wybór artykułów ogrodniczych i mebli ogrodowych.

 

22 maja odbyło się uroczyste re-otwarcie hali w nowej odsłonie, któremu towarzyszyło wiele atrakcji dla klientów, w tym: pokazy kulinarne połączone z degustacją, grill, food trucki oraz upominki. Promocja wydarzenia obejmowała kampanię w radiu, prasie i Internecie.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,