Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
22 maja 2018, 09:15

Carpaccio w dwóch wariantach w portfolio marki MAKRO Premium

Carpaccio w dwóch wariantach  w portfolio marki MAKRO Premium

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach – z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej.

 

Nowe produkty MAKRO Premium cechuje jakość przewyższająca standardy dostępne na rynku oraz optymalna dla profesjonalnych kuchni gramatura – 800 gram. Dzięki temu świetnie sprawdzą się one w restauracjach oferujących dania z kategorii fine dining. Na półkach hal MAKRO znaleźć można carpaccio z dwóch rodzajów wysokiej jakości wołowiny: argentyńskiej, produkowanej zgodnie z wieloletnią tradycją oraz certyfikowanej wołowiny Black Angus, pochodzącej z hodowli w USA, w których zwierzęta są karmione kukurydzą przez minimum 120 dni. Carpaccio MAKRO Premium nadaje się do spożycia od razu po właściwym rozmrożeniu, co pozwala skrócić czas przygotowania dania.

 

W portfolio marki MAKRO Premium znajduje się również pulpa mango, zawierająca 99,9% czystego mango z gatunku Alphonso – jednej z najdroższych i najbardziej cenionych tego owocu. Gatunek ten cechuje się wysokim poziomem naturalnej słodyczy, dlatego też produkt MAKRO Premium nie jest dosładzany cukrem.

 

MAKRO Premium to linia dedykowana najbardziej kreatywnym i wymagającym kucharzom, zachęcająca do nieustannego eksperymentowania w profesjonalnej kuchni. W halach MAKRO znaleźć można również wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze marki MAKRO Chef, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii oraz środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne MAKRO Professional.  Obecnie w ofercie znajduje się 500 indeksów tych trzech marek, natomiast do końca 2018 roku będzie ich łącznie 800.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,