Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
9 kwietnia 2018, 11:52

MAKRO Polska dostarcza produkty do programu „MasterChef Junior”

Sieć hurtowni MAKRO Polska zapewnia produkty, z których młodzi kucharze przygotowują potrawy konkursowe w trzeciej edycji programu „MasterChef Junior”.

 

„MasterChef Junior” to popularny program produkowany przez stację TVN, w którym najbardziej utalentowani młodzi kucharze z całej Polski walczą o trofeum i nagrodę pieniężną. W każdym odcinku Anna Starmach, Mateusz Gessler i Michel Moran stawiają przed uczestnikami różne wyzwania, takie jak m.in. przygotowanie dań rybnych, mięsnych, zup czy deserów. Produkty niezbędne do wykonania potraw zapewnia sieć hurtowni MAKRO Polska. Program można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN.

 

MAKRO Polska jest również partnerem wszystkich sześciu edycji programu „Masterchef” w Polsce. Sieć hurtowni wspiera polską gastronomię m.in. poprzez program Szef dla Młodych Talentów – edukacyjny program odpowiedzialności społecznej skierowany do uczniów szkół gastronomicznych oraz program Szef dla Szefów, w ramach którego odbywają się konferencje i warsztaty dedykowane branży HoReCa.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska