Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
24 listopada 2017, 12:15

200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji „Trendy Kolacji”

200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji „Trendy Kolacji”

Ciepło i ogień, ziołowe napary, nowy marketing restauracyjny – to tylko niektóre z trendów, które mogli poznać przedstawiciele branży HoReCa na „Trendy Kolacjach” w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. W jesiennej edycji spotkań w ramach programu Szef dla Szefów sieci hurtowni MAKRO Polska udział wzięło 200 osób.

 

„Trendy Kolacje” to ekskluzywne wydarzenia poświęcone trendom, które wkrótce zawładną światem gastronomii. W jesiennej edycji cyklu Szef dla Szefów, prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska, odbyły się trzy spotkania: 27 września w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w Warszawie, 18 października w hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu oraz 14 listopada w Hotelu Starym w Krakowie.

 

Zaproszonym na spotkania przedstawicielom branży HoReCa danego regionu o najnowszych trendach opowiadała Weronika Lewandowska – ekspertka w dziedzinie ich prognozowania, tworząca strategie marketingowe dla sektora HoReCa. Natomiast dania ilustrujące nadchodzące tendencje przygotowali: Piotr Apanel, szef kuchni hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu, Adam Ciupka, ambasador marki Chef, Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju, Konrad Korszla z Hotelu Starego w Krakowie, Zbigniew Koźlik, ambasador marki Chef, Maciej Nowicki, szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Michał Oszczyk, menedżer centrum szkoleniowego Gourmet Foods – importera i dystrybutora herbaty Dilmah, Cezary Powała i Michał Grzywacz, szefowie kuchni pokazowej w hali MAKRO nr 1 w Warszawie, Gerard Rytter, szef kuchni marki Develey Polska, Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie oraz Krzysztof Żurek, szef kuchni Hotelu Starego w Krakowie.

 

Goście mieli możliwość posmakowania m.in.: homara w sosie własnym z puree z zielonego groszku, pianą ze skorupiaków i komosą ryżową, prasowanego królika z pistacjami, dynią pieczoną i kasztanami, sarny z pomidorem, ziołami, zbożami i warzywami pieczonymi czy herbaty wędzonej z ciemnym rumem, sokiem jabłkowym i syropem z kwiatu czarnego bzu. Daniom towarzyszyły również wina, specjalnie dobrane przez sommeliera.

 

Partnerzy jesiennych „Trendy Kolacji” to: Aviko, Develey Polska, Dilmah, Kikoman, Mutti, Nestlé Professional, Polski Karp, Provincja i Tabasco.

Załączniki

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska